ساک دستی, هدایای تبلیغاتی

آشنایی با انواع ساک دستی تبلیغاتی 1402

آشنایی با انواع ساک دستی تبلیغاتی 1402

آشنایی با انواع ساک دستی

ساک دستی تبلیغاتی یکی از لوازم پر کاربرد است که در مراکز خرید لوکس و شیک مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این مراکز با به کار گیری انواع ساک دستی تبلیغاتی و بسته بندی محصولات خود در آن ها، تلاش می کنند اهمیت و جایگاه مشتریان را به آن ها نشان دهند. این محصولات در مدل های مختلفی به تولید می رسند و سفارشی سازی آن ها مطابق سلیقه و طرح مورد نظر مشتریان انجام می شود. یکی دیگر از کاربرداهای این مدل ساک دستی قراردادن هدایای تبلیغاتی شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی به مشتریان و کارفرمایان است. شما می توانید این محصولات را در زیباترین طرح ها و با بهترین قیمت های بازار از طریق مجموعه نارون سفارش دهید. در ادامه این مطلب مجله نارون با ما همراه باشید تا شما را با مدل های مختلف ساک دستی آشنا کنیم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم:

معرفی انواع جعبه فانتزی هدیه + نمونه 1401

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

انواع ساک دستی تبلیغاتی

  • از نظر سایز و ابعاد

ساک های دستی تبلیغاتی از نظر سایز و ابعاد بسیار گوناگون اند. در واقع این موضوع رابطه مستقیمی با محصولاتی دارد که شما قصد ارائه آن ها را دارید. همچنین ساک های دستی از نظر شکل ظاهری و رنگ بندی بسیار متنوع اند. شکل های مختلفی از ساک دستی تبلیغاتی متناسب با نوع فعالیت شما قابل طراحی هستند. از نظر جنس، معمولا این محصولات در مدل های کاغذی ارائه می شوند.
ساک های دستی از جنس گلاسه به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، گزینه بسیار مناسبی هستند. ساک های دستی پارچه ای بیشتر مختص فروشگاه های کتاب هستند. با اینحال هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود، سفارش ساک دستی را در مراکز ارائه دهنده ثبت نمایید. ساک های دستی پارچه ای به دو روش دوختی و چسبی به تولید می رسند که در این میان، انواع دوختی دارای مقاومت بیشتری هستند و کیفیت بالاتری دارند.

  • از نظر تحمل وزن

یکی از نکات بسیار مهم در خرید انواع ساک دستی، تحمل وزن آن ها است. در واقع حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که قسمت کف و دسته ساک دستی بتواند وزن محصول ارائه شده توسط شما را تحمل نماید. بدین منظور نیاز است که ساک دستی کیفیت بالایی داشته باشد و از مواد درجه یک ساخته شده باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز چیست؟

نوع چاپ ساک دستی تبلیغاتی

برای چاپ برند و نام فروشگاه شما بر روی ساک دستی تبلیغاتی معمولا از تکنولوژی چاپ سیلک اسکرین و چاپ دیجیتال تمام رنگی استفاده می شود. این نوع چاپ بسیار با کیفیت است و با رنگ دلخواه شما بر روی ساک ها اعمال می شود.

همانطور که می دانید، امروزه بسته بندی محصولات به عنوان یکی از نوین ترین شیوه های تبلیغاتی محسوب می شود. بنابراین شرکت ها همواره در این زمینه با یکدیگر رقابت دارند و در تلاش هستند تا با بسته بندی های جذاب تر، نظر مشتریان را به سمت خود جلب نمایند. اگر شما نیز قصد سفارش این ساک های دستی با کیفیت را دارید اما در جزئیات انتخاب خود دچار ابهام هستید و نیاز به دریافت مشاوره دارید، کافی است با کارشناسان مجموعه نارون در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع ساک دستی می توانید از طریق شماره های قرار گرفته در سایت با ما تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید:

معرفی هدایای تبلیغاتی روز پزشک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *