جعبه هدیه, چاپ و بسته بندی, هاردباکس, هدایای تبلیغاتی

از کجا میتوانم جعبه فانتزی و جعبه هدیه سفارش بدهم

از کجا میتوانم جعبه فانتزی و جعبه هدیه سفارش بدهم- سفارش جعبه فانتزی

یکی از مهم ترین نکات در خرید و سفارش جعبه فانتزی، انتخاب یک جعبه هدیه با کیفیت و متناسب با ابعاد کادو است. جعبه های کادویی یکی از بهترین انتخاب ها برای قرار دادن انواع هدیه هستند و به کادو جلوه زیادی می دهند.  اگر می خواهید انواع جعبه کادویی را از یک یک فروشگاه معتبر سفارش دهید، تا انتهای این مطلب از مجله نارون همراه ما باشید.

نکات مهم در سفارش جعبه هدیه

هر کدام از جعبه های هدیه کاربردهای مختلفی دارند و برای نوعی هدیه مناسب هستند. در هنگام خرید و سفارش جعبه هدیه، بهتر است مناسبت را در نظر بگیریم و با توجه به آن جعبه هدیه را انتخاب کنیم. همانطور که می دانید جعبه های هدیه در تم های مختلف و برای مناسب هایی مانند شب یلدا، ولنتاین، عید و تولد تولید می شوند. در ادامه نکات مهم برای سفارش یک جعبه کادوی مناسب را بررسی می کنیم.

سفارش جعبه فانتزی

سفارش جعبه فانتزی شیک | جعبه عطف دار چند تکه

  • ابعاد جعبه: هر اندازه ابعاد جعبه هدیه بزرگ تر باشد، هدایای بزرگ تر و بیشتری درون آن قرار می گیرد. جعبه های بزرگ تر این امکان را به ما می دهند که داخل آن را با پوشال تزیین کنیم. خرید جعبه فانتزی کوچک مناسب هدیه هایی مانند ساعت و زیور آلات است.
  • طرح جعبه: طرح جعبه کادویی باید متناسب با سن افراد و همچنین مناسبت باشد. مثلاً برای مناسبت هایی مانند ولنتاین، بیشتر از جعبه هایی با طرح قلب و تم عاشقانه و به رنگ قرمز استفاده می شود.
  • جنس جعبه: جنس جعبه یکی دیگر از نکاتی است که در زمان سفارش و خرید جعبه کادو باید به آن توجه کرد. در حال حاضر جعبه های مقوایی بیشترین تنوع را در مقایسه با سایر جعبه های کادویی دارند. برای هدیه های کوچک مانند جواهرات و انواع ساعت، جعبه های چوبی مناسب تر هستند. برای کادوهای بزرگ تر مانند لباس، عروسک، انواع ظرف و … جعبه های مقوایی گزینه بهتری هستند.

مزایای سفارش جعبه فانتزی از یک فروشگاه معتبر

فروشگاه اینترنتی نارون یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع جعبه های هدیه است. مهم ترین مزیت سفارش جعبه هدیه از یک مرکز معتبر، کیفیت بسته بندی و متریال باکس هدیه است. فروشگاه نارون برای تولید و طراحی انواع جعبه کادو، از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده می کند. باکس های هدیه این فروشگاه، بهترین چاپ و طرح را دارند و در ابعاد مختلف و مناسب برای انواع هدیه موجود هستند. جعبه های این فروشگاه به اندازه کافی ضخیم هستند و تحمل وزن کادوهای مختلف را دارند. پس با خیال راحت می توانید از این فروشگاه انواع باکس های هدیه را تهیه کنید.

معرفی انواع جعبه های کادویی محبوب و پر طرفدار

جعبه های کادویی مدل های زیادی دارند و به همین دلیل در زمان خرید جعبه فانتزی برای هدیه، انتخاب های زیادی خواهید داشت. در ادامه چند مدل جعبه محبوب و شیک را معرفی می کنیم.

  • جعبه فانتزی چوبی: جعبه های چوبی یکی از زیباترین و گران ترین باکس های هدیه هستند و بیشتر برای کادوهای کوچک مناسب هستند. جعبه های چوبی فروشگاه نارون چند لایه هستند و از چوب های با کیفیت ساخته می شوند.
  • جعبه فانتزی مقوایی: این جعبه ها یکی از پرطرفدارترین انواع جعبه های فانتزی محسوب می شوند. با خرید یک باکس هدیه مقوایی شیک، ارزش هدیه شما چند برابر می شود.
  • جعبه کشویی فانتزی: طراحی این جعبه ها شبیه به یک کشو است و به راحتی باز و بسته می شود. مقوای به کار رفته در این جعبه بسیار ضخیم است و به همین دلیل کیفیت بالایی دارد.
  • جعبه هدیه هاردباکس: جعبه هارباکس برای هدیه چیزی بیش از یک جعبه فانتزی و ظرف است. این جعبه یک قطعه هنری است که برای ارتقای کل تجربه و فلسفه هدیه دادن طراحی شده است. این جعبه ها با دقت ساخته شده اند تا از اقلام ارزشمندی مانند جواهرات، لوازم الکترونیکی یا هدایای تبلیغاتی محافظت و به نمایش بگذارند. جعبه های سخت و هادرباکس کادویی که با ترکیبی از مواد با کیفیت بالا و طراحی خلاقانه ساخته شده اند، سطح بی نظیری از ظرافت و پیچیدگی را ارائه می دهند.
سفارش جعبه فانتزی و جعبه هدیه

سفارش جعبه فانتزی و جعبه هدیه | جعبه باکس پادیاو

جمع بندی

راهنمای سفارش و خرید جعبه هدیه به شما کمک می کند بتوانید بهترین و مناسب ترین جعبه هدیه را برای خود سفارش دهید.

مجموعه چاپ و بسته بندی نارون عرضه کننده انواع باکس های هدیه برای مناسبت های مختلف است. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه می توانید جعبه مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *