جعبه هدیه, چاپ و بسته بندی, هاردباکس, هدایای تبلیغاتی

جذابترین مدلهای جعبه فانتزی لاکچری 2023

جذابترین مدلهای جعبه فانتزی لاکچری 2023

بهترین روش برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان، قرار دادن آن در یک جعبه فانتزی لاکچری است. جعبه های کادوی شیک و لاکچری بسیار کاربردی هستند و در مناسبت های مختلف می توان از آنها استفاده کرد. اگر به دنبال یک جعبه فانتزی و شیک برای هدیه دادن به دیگران هستید، تا انتهای این مطلب از مجله نارون همراه ما باشید.

آشنایی با مدل های جعبه فانتزی لاکچری

جعبه های کادویی لاکچری در طرح ها و جنس های متنوع و متناسب با هر نوع سلیقه در بازار موجود هستند. در ادامه به معرفی چند مدل جعبه فانتزی لاکچری می پردازیم.

جعبه فانتزی لاکچری

  • جعبه لاکچری چوبی: یکی از جذاب ترین جعبه ها برای هدیه دادن، جعبه های فانتزی چوبی هستند و جذابیت هدیه را چندین برابر می کنند. این باکس های چوبی بیشتر برای هدیه هایی مانند ساعت، ادکلن و جواهرت مورد استفاده قرار می گیرند. این جعبه های لاکچری یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن در مراسم های رسمی هستند.
  • جعبه های لاکچری عاشقانه: این جعبه ها به خاطر داشتن ظاهر شیک و رومانتیک، به جعبه های فانتزی معروف هستند. جعبه های لاکچری عاشقانه بیشتر در طرح قلب و در رنگ قرمز ساخته می شوند و انتخاب خوبی برای کادو دادن در روز ولنتاین هستند.
  • جعبه لاکچری مقوایی: مهمترین ویژگی جعبه فانتزی لاکچری مقوایی، تنوع بالای این جعبه ها است. این مدل باکس های هدیه به خاطر تنوع بالا در طرح، رنگ و اندازه در مراسم هایی مانند تولد، عید، سالگرد ازدواج و ولنتاین کاربرد دارند. درون این جعبه ها می توان هدیه های مختلفی از بزرگ تا کوچک قرار داد.

جعبه فانتزی لاکچری

معرفی چند مدل جعبه مقوایی لاکچری

جعبه های فانتزی لاکچری که از جنس مقوا هستند، در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند. جعبه های با کیفیت از مقواهای ضخیم و محکم ساخته می شوند و از دو قسمت بدنه و در ساخته می شوند. بعضی از جعبه های کادو، ساده و بدون طراحی هستند ولی بعضی دیگر یا طرح دار هستند یا به وسیله روبان، تزیین می شوند. در ادامه این مطلب از نارون چند مدل از این جعبه ها را معرفی می کنیم.

  • جعبه کادویی تاشو: یکی از انواع جعبه های کادویی لاکچری، جعبه های تاشو هستند که به راحتی قابل حمل هستند و فضای خیلی کمی اشغال می کنند. قسمت های داخلی این جعبه چند آهنربا دارد و در آن به آسانی باز و بسته می شود.
  • جعبه کادویی کشویی: جعبه های کادویی کشویی یکی از محبوب ترین انواع جعبه فانتزی لاکچری است. برای ساخت جعبه های کشویی از مقواهای با کیفیت و ضخیم استفاده می شود. به این ترتیب می توانید حتی  هدیه های سنگین وزن را با خیال راحت در آنها قرار دهید.
  • جعبه کادویی مغناطیسی: در قسمت بالا و پایین جعبه های مغناطیسی یک تکه آهنربا وجود دارد که با نزدیک شدن این دو قسمت به هم در جعبه بسته می شود.
تولید جعبه هاردباکس

تولید جعبه هاردباکس | جعبه باکس پادیاو

سوالات متداول در مورد جعبه های کادویی لاکچری

جعبه فانتزی تبلیغاتی

جعبه فانتزی شیک | جعبه عطف دار چند تکه

1-مهم ترین ویژگی جعبه های لاکچری چیست؟

جعبه های فانتزی لاکچری طراحی بسیار شیکی دارند و بسیار با دوام هستند.

2-قیمت جعبه های کادویی فانتزی به چه عواملی بستگی دارد؟

معیارهایی مانند جنس و کیفیت جعبه، ابعاد و سایز و همچنین تزیینات آن، در قیمت جعبه فانتزی لاکچری موثر هستند. هر اندازه تزیینات جعبه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

مدل جعبه های لاکچری 2023

جعبه فانتزی لاکچری

جعبه هدیه لوکس

جعبه فانتزی لاکچری

جعبه فانتزی لاکچری

جمع بندی

در هنگام خرید جعبه فانتزی لاکچری، باید سایز کادوی خود را در نظر بگیرید و جعبه ای متناسب با ابعاد کادو انتخاب کنید. جنس جعبه های لاکچری از مقوای با کیفیت است و در طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمی دهد.

مجموعه نارون عرضه کننده انواع جعبه های کادویی فانتزی و شیک برای مناسبت های مختلف است. برای خرید انواع جعبه می توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *