هدایای تبلیغاتی

معرفی 11 هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر بفرد

معرفی 11 هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر بفرد

امروزه راه های بسیار خلاقانه ای برای تبلیغات به وجود آمده اند که مدیران هوشمند سازمان ها، هرگز از آن ها غافل نمی شوند. یکی از این راه ها، سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی خاص است. با این کار این پیام را به دریافت کنندگان هدیه می رسانید که مجموعه شما برای آن ها ارزش بسیار زیادی قائل است و آن ها را به سمت شرکت خود جذب می کنید. اما به نظر شما بهترین و خاص ترین هدیه های تبلیغاتی کدام اند؟ در این مطلب قصد داریم شما را با 11 هدیه تبلیغاتی پرطرفدار آشنا کنیم؛ پس ادامه این مطلب مجله نارون را از دست ندهید.

معرفی 11 هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر بفرد

بیشتر بخوانید: 

آشنایی با پک هدیه تبلیغاتی + نمونه

1- سالنامه

سالنامه یکی از هدایای تبلیغاتی خاص است که بسیاری از شرکت ها نسبت به چاپ آن اقدام می کنند. شما می توانید یک طراحی خاص برای سالنامه مجموعه خود در نظر بگیرید و در بخش های گوناگون آن، خدمات یا کالاهای خود را معرفی نمایید. همچنین می توانید سفارش این محصول را در مجموعه نارون با بهترین قیمت ثبت نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت هدیه تبلیغاتی مد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

سالنامه تبلیغاتی- هدیه تبلیغاتی خاص

سالنامه تبلیغاتی– هدیه تبلیغاتی خاص

2- گلدان یک هدیه تبلیغاتی خاص

شما می توانید گلدان ها را نیز به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص به مشتریان خود تقدیم نمایید. این گلدان ها در شکل ها، طرح ها و رنگ های مختلفی قابل سفارش اند و می توان پیام کوتاهی را بر روی آن ها چاپ کرد. در مقایسه این هدیه با سالنامه، تنها توضیحاتی جزئی در حد نام و فعالیت شرکت خود را می توانید بر روی گلدان های تبلیغاتی چاپ نمایید. همچنین می توانید این گلدان ها را در شکلی خاص سفارش دهید که نشان دهنده فعالیت شما باشند.

هدیه تبلیغاتی خاص- گلدان تبلیغاتی

بیشتر بخوانید:

بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز چیست؟

3- تقویم تبلیغاتی

تقویم ها نیز یکی از بهترین هدیه های سازمانی محسوب می شوند. شما می توانید این محصولات را در انواع رومیزی، دیواری، جیبی و … سفارش دهید.

4- خودکار تبلیغاتی

خودکار یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین محصولاتی است که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. شما می توانید خودکار، روان نویس یا خودنویس را در ترکیب با هدایای دیگر یا به صورت تکی به مشتریان خود هدیه دهید.

هدیه تبلیغاتی خاص

خودکار تبلیغاتی

بیشتر بخوانید:

معرفی هدایای تبلیغاتی روز پزشک

5- زیر لیوانی

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و کوچک هستید که همواره جلوی چشم مشتریانتان باشد، زیرلیوانی گزینه بسیار مناسبی است.

زیرلیوانی تبلیغاتی | چاپ نارون

زیرلیوانی تبلیغاتی | چاپ نارون

6- استند موبایل؛ یک هدیه تبلیغاتی خاص

امروزه اهدای استند موبایل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص بسیار ترند شده است. این استندها در انواع چوبی، فلزی، پلاستیکی و … تولید می شوند و مطابق با سلیقه شما، آرم و لوگویتان بر روی آن ها قرار می گیرد.

هدیه تبلیغاتی خاص - استند موبایل

هدیه تبلیغاتی خاص | استند موبایل

7- ساعت دیواری؛ هدیه تبلیغاتی خاص

ساعت های دیواری تبلیغاتی جزو بهترین هدایا تبلیغاتی محسوب می شوند زیرا هرگاه مشتریان بخواهند از ساعت مطلع شوند، پیام تبلیغاتی و لوگوی شما را نیز خواهند دید.

ساعت تبلیغاتی دیواری

ساعت دیواری تبلیغاتی

8- جا کارتی

جا کارتی جزو لوازم شخصی بسیار پر کاربرد اشخاص محسوب می شود. به همین دلیل یک هدیه تبلیغاتی خاص و ارزشمند به حساب می آید که مدام نام شرکت شما را به مشتریانتان یادآوری می کند.

جا کارتی تبلیغاتی

جا کارتی تبلیغاتی

9- ماگ

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی

به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص، ماگ بسیار انتخاب مناسبی است. شما با یک طراحی خلاقانه برای این هدیه، می توانید آن را به بهترین هدیه تبلیغاتی ای که تابحال مشتریانتان دریافت کرده اند تبدیل نمایید.

10- ست مدیریتی

ست مدیریتی- هدیه تبلیغاتی خاص

ست مدیریتی- هدیه تبلیغاتی خاص

اگر به دنبال یک هدیه بسیار خاص، ویژه و شیک هستید، ست مدیریتی همان چیزی است که به دنبالش می باشید.

11- فلش مموری USB، یک هدیه تبلیغاتی خاص

فلش هدیه ای است که با تقدیم آن به مشتریان خود، آن ها را بسیار خوشحال خواهید کرد. بنابراین به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ویژه، آن را در نظر داشته باشید.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

در پایان باید بگوییم که شما می توانید این هدایا را در هارد باکس یا جعبه های فانتزی قرار داده و به مشتریان خود تقدیم کنید. همچنین انتخاب یک جعبه فانتزی برای تحویل محصولات خریداری شده به مشتریان، نشان دهنده اهمیت شما به آن ها است. شما می توانید بسیاری از هدایای تبلیغاتی ذکر شده در این لیست را همراه با انواع هارد باکس و جعبه های فانتزی با بهترین قیمت از مجموعه نارون خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش هدیه تبلیغاتی تنها کافی است با ما در چاپ نارون تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع جعبه فانتزی هدیه + نمونه 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *